søndag 3. april 2011

Lenge sia sist

Hei!

Ja, nå har det vært stille på bloggen vår. Har vært ganske mye trening, skole, og konfirmasjonsting i det siste, og da er ikke blogg det første jeg tenker på når jeg har fri.
Forrige helg var jeg på turnsamling på lørdagen og søndagen i Staghallen i Vestfold, som var kjempe gøy og slitsomt. Blei 10 timer trening på 2 dager! Ellers har hele denne uka vært trening, trening, trening..
På torsdagen fikk vi (Håndballaget / J 15) forresten pokalen vår, vi har nemlig vinni hele serien, og vi har ennå ikke spilt alle kampene våre! Siste kampen er i dag mot Bamble, og vi må bare vinne. Vi har ingen tap, og det hadde vært sinnsykt kult og vært helt ubeseira! MÅ nesten skryte litt:
På torsdagen spilte vi også kamp mot Hei, og jeg scorte mitt første kampmål! Var en helt fantastisk følelse, blei ganske stolt av megselv.. Heheh..

Nok om det.. Jeg har et par kort jeg ikke har lagt ut ennå, men har bare tatt bilde av et av dem.
Sooo, here you go;





Var i bursdag hos ei venninne forrige fredag, og da trenger man jo et kort. Blei egentlig ikke SÅ veldig fornøyd, men hadde ikke tid til å ordne noe på det da..

- Michelle

1 kommentar:

Lenas kort sa...

Jeg syns det ble flott jeg :-) Riktig flink er du :-) Gratulerer med serie seier :-) Du har lov til å være stolt av det :-) Ønsker deg en flott uke
:-)