tirsdag 18. januar 2011

Sketchy Colors

God kveld, alle sammen!

Ja, i forrige innlegg sa jo Maria at jeg ødela den andre bloggen. Var vel å ta i litt mye, med tanke på at vi aldri fant ut hva som hadde skjedd. Men noe skjedde ihvertfall med bilde-opplastningen ;p
Anyways, jeg har drivi og sjekka litt rundt på forskjellige utfordringsblogger, da jeg kom over Sketchy Colors. Har egentlig aldri scrappa utfra en skisse før, men jeg bare MÅTTE prøve meg på den skissa! Har gleda meg i flere dager til å få laga det kortet her, elsket virkelig den skissa! Jeg deltar så klart i Sketchy Colors sin utfordring ;)



















http://sketchycolors.blogspot.com/

Nå må jeg sove, ville bare legge innlegget ut først, har en bitteliten matteprøve i morra, skjønner du.. Ikke noe spesielt gøy, siden jeg hater alt som heter konstruksjon, eller matte i det hele tatt ;p

- Michelle

2 kommentarer:

Linda W sa...

Wow.
dette var så nydelig, ska si du begynner å bli flink:)
Enig den skissa var lekker, må kanskje prøve den selv.
Matte tenkte jeg bare skulle si at jeg fikk 5 i konstruksjon Michelle hihiihi ( men det var jo den eneste over fire i matte hihiii)
Good luck, vennen:)

Lenas kort sa...

Dette korte likte jeg kjempe godt :-)
Flink du Michelle :-)